Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Entony

5. 3. 2012 14:22
Mno řekl bych

že já spíš cítil lítost k tem paničkám .. kterým nic jiného než handrkování a intrikování mezi sebou nezbývalo.

Vzhledem k době a místu kde se film odehrává je obtížné se ty ženy představit jak se věnují/smějí věnovat nějaké nemalicherné činnosti. Už vidím jak by jejich manželé rodiče okolí zareagovalo kdyby řekli že se jdou věnovat práci či politice.

Mám dojem že defakto byli ještě méně svobodné než jejich černé služky.

0 0
možnosti

AA00_multinekulturní_3

5. 3. 2012 0:49
Mně se ultrakrátký

blog líbil. Celkem trefně vyjádřil, o čem film byl. Dalo se na něj koukat, ale politkorektnost z toho čouhala, jak sláma z bot. Všechny bílé paničky byly nutně bohaté, hloupé, zlé až sadistické. Naopak černé matrony, křišťálová srdce na dlani. Už jen ten střih, kdy proběhlo "něco" rasistického a okamžitý záběr na vlajku státu Mississippi, který dodnes jako jediný si nenechal vzít "confederate-battle-flag" ze svého rohu, na rozdíl třeba od Georgie. :-(

   Mimochodem, nechápu autorku blogu, kdy o sobě píše, že je Elfka.  Kdysi se mi líbily knihy Ondřeje Sekory. Mám psát, že jsem Ferda Mravenec ?

0 0
možnosti

žepré

5. 3. 2012 9:38
ad Ferda Mravenec

Proč by ne. Puntíčkovaná vázanka, nošená vhodně a s elegancí, oko i srdce potěší! A nabízet práce všeho druhu, pokud je člověk, pardon, mravenec, šikula, to může mít taky úspěch!

0 0
možnosti

Oliverko13

4. 3. 2012 19:57
Bože

to jsou ale starosti;-DEU

0 0
možnosti

oldfashioned Kokodák v2

4. 3. 2012 20:18
Re: Bože

další nudný a zbytečný blog, který skončí dříve než začal:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS